WROTA POWIATU PLESZEWSKIEGO - Oficjalny serwis ziemi pleszewskiej
Powrót do strony głównejDodaj do ulubionychUstaw jako startowąSerwis VideoPowiat na FacebookDrukuj tą stronęKontaktKliknij aby powrócić do stylu domyślnegoKliknij aby włączyć styl strony dla osób niedowidzących
ŚWIATOWY DZIEŃ KONSUMENTA 2017
Publikacja z: 2017-03-15 10:21:01
Światowy Dzień Konsumenta obchodzimy 15 marca, ponieważ tego dnia w 1962 r. John F. Kennedy sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów do: informacji, wyboru, bezpieczeństwa i reprezentacji. W 2017 r. UOKiK postanowił przypomnieć o prawach osób w wieku senioralnym. Walka z nieuczciwymi praktykami  skierowanymi przeciwko nim to jeden z najważniejszych celów Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
XIII Olimpiada Wiedzy Konsumenckiej
Publikacja z: 2017-03-14 10:20:40
Klaudia Winiecka z Zespołu Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie została zwyciężczynią powiatowego etapu XIII Wielkopolskiej Olimpiady Wiedzy Konsumenckiej im. Elżbiety Połczyńskiej w Pleszewie. W konkursie wzięli udział uczniowie szkół ponadgimnazjalnych z powiatów pleszewskiego i krotoszyńskiego. Uczestnicy musieli wykazać się wiedzą z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów, prawa telekomunikacyjnego, kredytów konsumenckich, ubezpieczeń i usług turystycznych.      
Rzecznik ostrzega: Uwaga na nieuczciwe firmy energetyczne.
Publikacja z: 2017-03-01 12:28:58

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pleszewie ostrzega przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi stosowanymi przez przedstawicieli firm energetycznych.

EGF Council – ostrzeżenie konsumenckie
Publikacja z: 2017-02-22 08:40:54

UOKiK ostrzega: Europejska Grupa Finansowa Council, prowadząca pośrednictwo, proponuje konsumentom kredyty, których warunki nie odpowiadają ich potrzebom i możliwościom spłaty, a skorzystanie z jej usług może się wiązać z obowiązkiem zapłaty wysokiego wynagrodzenia. To kolejne ostrzeżenie konsumenckie wydane przez UOKiK.

TWOJA TELEKOMUNIKACJA – POSTĘPOWANIE UOKIK
Publikacja z: 2017-02-15 14:58:25

Operator telefoniczny Twoja Telekomunikacja może wprowadzać konsumentów w błąd. Do Urzędu i rzeczników konsumentów trafiło prawie 450  zgłoszeń od klientów. Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko przedsiębiorcy.

Informacja: 1 do 5 z ogólnej liczby 83 wpisów